Aanvraag voor een lening bij Nationale Nederlanden afgewezen?
Is jouw persoonlijke lening of kredietaanvraag bij Nationale Nederlanden afgewezen? Dan kun je proberen ergens anders een lening af te sluiten. Dat doe je heel eenvoudig door Krediet.nl in te schakelen. We werken samen met verschillende betrouwbare kredietverstrekkers.
Al onze kredietverstrekkers hebben hun eigen voorwaarden en rentetarieven. Als wij jouw wensen en je leendoel kennen en weten hoe je persoonlijke en financiële situatie eruitziet, kunnen we een passende lening gaan zoeken. Zo kun je toch je plannen waarmaken.
Persoonlijke lening opnieuw aanvragen
Hoe vraag je opnieuw een consumptief krediet aan als je lening bij Nationale Nederlanden is afgewezen? Bij Krediet.nl kan dat heel eenvoudig en gemakkelijk online. Vul je gegevens in, je leendoel en het gewenste leenbedrag. Dan selecteren wij een lening uit het brede aanbod waaruit we kunnen kiezen. Ons voorstel is binnen 24 uur bij je.
Maar ook Krediet.nl heeft voorwaarden. Wij bemiddelen alleen voor mensen met een vast inkomen of voor uitzendkrachten die een goede positie hebben verworven. Ben je ondernemer? Dan kunnen we je niet helpen. Probeer dan bij je eigen bank of je daar een lening kunt afsluiten.
We doen verder alleen zaken met betrouwbare banken. Die houden zich aan wet- en regelgeving voor kredietverstrekking en aan de leennormen van de Vereniging Financieringsmaatschappijen Nederland (VFN). Of en welke lening je krijgt, hangt onder meer af van je salaris, je woonlasten en van kosten voor kinderopvang en voor je auto.
Ten slotte wordt bij het bkr gecheckt of je nog een consumptief krediet hebt. Dat hoeft geen belemmering te zijn voor een nieuwe lening, maar we willen overkreditering voorkomen. Daarom kan het leenbedrag dan lager uitvallen. Bij een negatieve bkr-registratie, bijvoorbeeld wegens betalingsproblemen in het verleden, kunnen we geen lening afsluiten.
Juiste keuze uit kredietverstrekkers maken
Krediet.nl gaat voor jou op zoek naar een andere kredietaanbieder als jouw lening bij Nationale Nederlanden is afgewezen. We werken samen met meerdere geldverstrekkers in Nederland en weten wat zij te bieden hebben. Zo komen we er al snel achter bij welke bank je wel in aanmerking komt voor een lening.
Bij onze keuze letten we op de voorwaarden. Kun je ook geld lenen als je ouder bent? Of als uitzendkracht? Mag je een hoog leenbedrag afsluiten? Is boetevrij extra aflossen mogelijk? En binnen hoeveel tijd moet je je lening afbetalen? Ben je vrij om zelf een looptijd te kiezen?
Daarnaast zoeken we naar een lening met de laagste rente. Omdat je aanvraag digitaal afgehandeld wordt, heeft de kredietverstrekker lagere kosten. Daarom kan jouw rente ook omlaag. Wat je precies aan rente gaat getalen, hangt af van jouw leenbedrag, van je persoonlijke situatie en je financiën.
Hebben we eenmaal een lening voor je gevonden, dan nemen we contact met je op voor een persoonlijk adviesgesprek. We leggen dan uit waarom we deze lening geschikt voor je vinden. Ook bespreken we jouw keuzemogelijkheden. Het leenbedrag, de looptijd en of je een verzekering wilt. Voor het advies en het afsluiten van de lening betaal je niets.
Persoonlijk advies nodig? Neem contact op
Is je krediet of lening bij Nationale Nederlanden afgewezen en wil je weten wat jouw mogelijkheden zijn bij Krediet.nl? Vraag dan een offerte aan. Liever eerst overleggen? Dan kun je contact met ons opnemen. We zitten klaar om je vragen te beantwoorden.